Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2008

Παράπονα και η χρήση της ενυδατκής κρέμας

Οι τελευταίες μέρες περνούσαν ανήσυχα στο Γραφείο του Υπνοδωματίου. Έχει ψιλοδιαλυθέι η παρέα. Δε ξέρω γιατι, 
η δεσποινίς Πένα δεν καταδέχεται ακόμη να μου μιλήσει απο τότε που της είπα οτι φαίνεται καταπληκτικά υγρή και δεν καταλαβαίνω το λόγο. Ο Μέλανο Δοχίο έχει γίνει πιο εκνευριστικός απο ποτέ και της μιλάει ιταλικά για να μη καταλαβαίνουμε τι της λέει.  Τα δίδυμα Γομολάστιχα μας έχουν ψιλοπαρατήσει και κάνουν παρέα με το Μολύβι και τους τετράδιμους Συνδετήρες (τον Συν, τον Δε, τον Τη και τον Ρας) και όλη μέρα αρράζουν στο καφέ Κασσετίνα. Εγώ κι ο Ζίλο Τέιπ κάνουμε τα δικά μας. Αλλά είναι εμφανές οτι όλοι έχουν παράπονα.
Κάτι άλλο που κάνει το κλίμα βαρύ είναι η νέα συνήθεια της σπιτονοικοκυράς μου να βάζει μια νέα ενυδατική κρέμα με αβοκάντο που είναι λιπαρή και δεν απορροφάται αμέσως και μου αφήνει στιγματα. Δε ξέρω τι να κάνω, ειλικρινά είμαι σε αδιέξοδο. Εγώ κι Ο Ζήλο-Τέιπ προσπαθούμε να βγάλουμε ακρη αλλα ακόμη δεν έχουμε βρει κάτι. Ίσως να φαινόταν χρήσιμη η βοήθεια απο το καθαριστικό μαντηλάκι των γυαλιών ηλίου αλλά μετακόμισε πρόσφατα στη ντουλάπα και δεν έχουμε ακούσει νέα του. Ήθελενα μείνει μόνο του για λίγο καιρό μετά το χωρίσμό του απο τη Ray Ban. 
Αυτά τα λίγα και σήμερα.

1 σχόλιο:

seb είπε...

Αγαπητό μου στυλό,
μπορείς να κάνεις παρέα με τους μαρκαδόρους, τις δεσποινίδες ξυλομπογιές και την κυρ'ομπογιά!
Μην απογοητεύεσαι!